<h2> Dzień dobry, dzisiaj chciałbym przedstawić Państwu fenomen marki Supreme, dlaczego produkty są tak limitowane, a ich cena z drugiej ręki osiąga ceny kilkukrotnie większe niż za nowe ubrania </h2>
Marka powstała w 1994 roku w Nowym Jorku jako marka odzieżowa i deskorolkowa, skierowana jest oczywiście dla młodszego społeczeństwa, w które wstrzeliła się wręcz idealnie. Głównie bazuje na sprzedaży online, w tak zwanych ‚dropach’ czyli rzutach nowej limitowanej kolekcji na stronę internetową. Szał na rzeczy Supreme stał się tak duży, że wiele marek chciało z nimi kolaborować, przez co zaczeli produkować wiele przedmiotów odbiegłych od świata mody, czy subkultury skaterów. Mowa o takich rzeczach jak kajaki, cegły, motor, żołnierzyki piłki i wiele więcej. Supreme kolaborowało z takimi markami jak Louis Vuitton, Nike, Lamborghini czy Champion.
Przez to, że sprzedawane produkty miały ograniczoną ilość, wzrastał popyt na te rzeczy.
A wiadomo, że produkt jest warty tyle ile jest w stanie ktoś za niego zapłacić. Cena kajaku Supreme przedstawionego powyżej to aktualnie około 500 dolarów. Dla porównania poniżej krótka rozpiska różnorodnych akcesoriów Supreme oraz ich ceny
– patelnia 101USD
– zapalniczka 108USD
– pluszowy misiu 222USD
– stojący zegarek eletroniczny 128USD
– zestaw do Sake 78USD
Ceny w dolarach może nie robią wielkiego wrażenia, ale przeliczając, że na patelnie ze zwykłym logiem marki Supreme mamy wydać ponad 400zł to robi wrażenie
Wyjątkowość nadawała temu wszystkiemu też społeczność która była tym wszystkim zainteresowana. Aby kupić swoje wybrane przedmioty stacjonarnie, potrafili spędzić w kolejce pod sklepem pare dni i nocy, siedząc na krzesełkach rybackich, czy też nocując w namiotach, ponieważ krążyła w kolejce tak zwana lista obecności, aby nikt nie mógł oszukiwać.
Dodaj komentarz